BORBA ZA GLEDANOST

Najpopularniji bivši urednici Milić, Lilić i Šprajc za Jutarnji: Evo kako spasiti HTV-ov Dnevnik...

Trebaju ga raditi najbolji i najiskusniji sa zrncem osobnosti, nedostaje dinamike, kratkih vijesti i hitno treba izbaciti patronat politike...
Trebaju ga raditi najbolji i najiskusniji sa zrncem osobnosti, nedostaje dinamike, kratkih vijesti i hitno treba izbaciti patronat politike...

ZAGREB - Ne treba mijenjati formu nego sadržaj, slažu se Miroslav Lilić, Goran Milić i Zoran Šprajc, tri bivša najpopularnija urednika i voditelja središnjeg Dnevnika HTV-a, koji su rado pristali dati svoj odgovor na pitanje kako spasiti glavnu informativnu emisiju HTV-a.

Jer, premda se gledanost Dnevnika od studenog 2011. godine kada je iznosila sramotnih deset posto u međuvremenu popela na prosječnih dvanaest posto, situacija je sve samo ne sjajna. HTV-ov Dnevnik na začelju je kolone koju predvodi konkurentska emisija Nove TV s blistavih dvadesetak posto gledanosti, dok RTL-Danas drži stabilno drugo mjesto na ljestvici gledanosti središnjih informativnih emisija triju televizija.

Svjestan je toga i Bruno Kovačević, glavni urednik HTV-a, koji je dao “zeleno svjetlo” za pr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 17:52