‘AKCIJA STADION’

Malo tko traži kartu za Maksimir!

Dinamo ulazi u treći mjesec nove sezone, a u klubu još rade na marketing planu vraćanja publike na tribine
Zagreb, 140810.Poluprazan Maksimirski stadion za vrijeme utakmice prve T-com nogometne lige izmedju NK Dinama i NK Karlovca, kao rezultat najavljenog bojkota dolaska na utakmice navijacke skupine Dinama, BBB-a, zbog neslaganja sa Zdravkom Mamicem.Na slici: pogled sa zapadne tribine.Foto: Boris Kovacev / CROPIX
 Boris Kovačev / CROPIX
Dinamo ulazi u treći mjesec nove sezone, a u klubu još rade na marketing planu vraćanja publike na tribine

ZAGREB - Dinamo ima dobrog trenera. Ima i dobar rezultat iz prve utakmice protiv Györa, a konačno ima i tog “killera” u napadu koji trpa nemilice. Dakle, Dinamo ima sve preduvjete da u četvrtak istrči pred punim stadionom i s navijačima proslavi bonus od šest utakmica do zime.

No, pun Maksimir je isključivo utopija. Navijači će ih gledati na Bundeku ili Dolcu. Ili će možda u kinu Mosor ispod transparenta “Dinamo svetinja” klicati svome klubu.

U svakom slučaju, neće biti tamo gdje bi trebali biti. Imaju svoje razloge koje treba poštovati. No, što je s onima kojima “huligani” inače smetaju da dođu u Maksimir? Gdje su sad svi ti silni navijači koji svoj nedolazak opravdavaju strahom od baklji, letećih stolaca ili gnjeva sa sjeverne tribine. Zašto njih neće biti na Maksimiru? Možda prejudiciramo, ali jagma za ulaznicima je takva da ako utržak s utakmice protiv Györa bude dostatan da se pokriju troškovi organizacije, bit će to puna šaka brade.

Bit cijelog ovog uvoda zapravo je priča o marketingu Dinama. PR-u kojeg taj klub ima, a zapravo ga nema.

- Vidiš ove tri djevojke u marketingu. One su izabrane između 400 kandidatkinja za posao u Dinamu. Toliko su dobre u svom poslu - prenio nam je Matija Trusić djelić svog razgovora s Ivanom Ticom, zaposlenikom Dinama koji je po funkciji izvršni direktor kluba za marketing i suradnju. Trusić, inače student Ekonomskog fakulteta i navijač Dinama, izradio je studiju povratka navijača Dinama na tribine i spremno je pokazao Tici.

- Bio sam spreman i besplatno raditi u klubu. No, rekli su da nema mjesta. Da oni znaju raditi svoj posao.

I tako je Trusić razočarano pognuo glavu, pokupio materijale i otišao iz Maksimira neobavljena posla. Možda njegova studija nije bila dobra, možda je Tica ispravno procjenio, ali nas najviše zanima ona rečenica o marketinškoj eliti. Gdje je ona? Po čemu se manifestira? Ne žele u Dinamu huligane na stadionu? Apsolutno su u pravu, ali što su poduzeli da privuku one ostale?

- U planu su neke akcije. Radimo na tome i one će biti aktualne s početkom školske godine - otkrila je Morana Đurčević desna i lijeva ruka glasnogovornika Ade Kožula, poznatijeg pod nadimkom “nemam komentar”. Očito je da su djeca ciljana skupina Dinama što možda i nije loš izbor, ali školska godina počinje tri mjeseca nakon što je lopta krenula s centra u ovoj sezoni.

- Trudimo se da samu utakmicu oplemenimo popratnim i zanimljivim sadržajima. Za sada imamo tek neke skice kako bi to trebalo izgledati. Evo, od jeseni kreće i nova web stranica kluba - završila je Đurčević. Samo se nadamo da neće imati interakciju kao službena grupa na facebooku koja se u posljednje vrijeme funkcionira po sistemu “mi ili oni”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 17:20