BITKA ZA NEW YORK

Bloomberg na kampanju troši više nego Warner Bros na Pottera

NEW YORK - OCTOBER 23: New York City Mayor Michael Bloomberg attends a news conference at the Children's Museum of Manhattan on childhood obesity on October 23, 2009 in New York City. Bloomberg attended the event with Health and Human Services Secretary Kathleen Sebelius to highlight the growing issues of obesity in school aged children in New York and the country. The museum is launching a pilot program in coordination with the National Institutes of Health at the East Side House Settlement, a public housing facility in the Bronx, to educate children about nutrition. Spencer Platt/Getty Images/AFP
 SPENCER PLATT

Američki burzovni mogul Michael R. Bloomberg koji je zahvaljujući svojem bogatstvu ušao u gradsku vijećnicu New Yorka, postavio je novi financijski rekord. Na svoju gradonačelničku kampanju potrošio je više novca od svih američkih političara koji su se ikada natjecali za neki državni položaj.

Najnovije procjene govore da je dosad potrošio 85 milijuna te da će prije početka izbora 3. studenog potrošiti između 110 i 140 milijuna. To znači da je u tri natjecanja potrošio oko 250 milijuna isto koliko je kompanija Warner Bros uložila u snimanje filma o Harryju Potteru.

Bogatstvo Bloomberga procjenjuje se na oko 16 milijardi dolara.

Njegovi rashodi za kampanju od kraja rujna značajno su porasli. U posljednje vrijeme svakodnevno troši oko milijun dolara, od čega najveći dio odlazi na oglašavanje na televiziji, radiju i webu, ali i putovanja, partije i zakuske.

Na hranu je dosad potrošio 322.500 dolara, 293.950 na prijevoz, te gotovo 40.000 na parkiranje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. svibanj 2024 13:08