PREDSJEDNIK UPRAVE HRVATSKIH AUTOCESTA

Davor Mihovilić: Mi imamo ozbiljne resurse i za poslove izvan same autoceste. Naših 15 mehaničarskih radionica možemo koristiti da izvlačimo vozila u kvaru i odmah ih popravljamo

Nisam veliki stručnjak za vinjete. Jedna teza kaže da bi BDP porastao jedan posto samo kada bismo ih imali
 Marko Todorov/CROPIX
Nisam veliki stručnjak za vinjete. Jedna teza kaže da bi BDP porastao jedan posto samo kada bismo ih imali

HAC ONC je pred rezanjem troškova i mogućim otpuštanjem radnika koje će na naplatnim kućicama zamijeniti automati. Nakon neuspjeha projekta monetizacije autocesta plan je tržištu ponuditi dionice kompanije koja naplaćuje cestarinu i radi još mnoge druge poslove. Davor Mihovilić, predsjednik Uprave HAC-a, suvlasnika HAC-ONC-a, objašnjava što očekuje od restrukturiranja tvrtke kćeri.

Kako će HAC ONC smanjiti troškove?

- Nema jednostavne formule. U Upravu HAC-a došli smo u prosincu 2012. godine i izdvojili naplatu cestarine i održavanje u tvrtku kćer u travnju 2013. Zbrinuli smo 271 radnika, što je sindikat podržao. HAC ONC-u smo 2014. pripojili i naplatu cestarine i održavanje ARZ-a, no izostao je još jedan iskorak u restrukturiranju. Sada moramo povećati učinkovitost i re...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 14:35