ISTRAŽIVAČKI SPECIJAL

DRŽAVNO FINANCIRANJE MEDIJA'Zatvorio sam tvrtku, otvorio udrugu i državi, umjesto da plaćam porez, uzimam novac'

Istražujemo kako se troši više od 40 milijuna kuna koje svake godine dobiju hrvatski mediji
 Nina Đurđević/CROPIX
Istražujemo kako se troši više od 40 milijuna kuna koje svake godine dobiju hrvatski mediji

U vrijeme (medijske) krize dio medijske scene uspijeva se održati zahvaljujući trima glavnim izvorima prihoda. Iz solidnog fonda Agencije za elektroničke medije teškog oko 30 milijuna kuna godišnje se uspije sufinancirati više od stotinu lokalnih i regionalnih radijskih postaja te 20-ak lokalnih televizija. Od ove godine Agencija manjim iznosom financira i neprofitne portale. Prosjek po “glavi” je 900 tisuća kuna za lokalnu televiziju, odnosno 100 tisuća za radijske kuće (portali dobivaju manji udio). U dijelu tih kuća tvrde da bez pomoći agencijskog Fonda za pluralizam i raznovrsnost elektroničkih medija ne bi preživjeli godinu ili bi u najbolju ruku osiromašili program i otpustili novinare. Pritom sredstva Fonda koriste uzastopce iz godine u godinu uglavnom isti mediji....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 17:02