Nakon 10 godina Zagrepčani svoje niskopodne tramvaje doživljavaju kao nešto svakodnevno i samo po sebi razumljivo. Čini im se da nema ničeg posebnog u tome da je pod tramvaja praktički na visini perona i ravan po cijeloj duljini, da tramvaj kreće i staje glatko i bez trzaja, da klizi po tračnicama gotovo nečujno, da je klimatiziran, da spiker sa zvučnika najavljuje, a LCD displej ispisuje ime sljedeće stanice.
Tek rijetki među putnicima znaju da su ulaskom u Končarev niskopodni tramvaj upravo zakoračili u jednu od najvećih i najuspješnijih industrijskih investicija u Hrvatskoj od njezina osamostaljenja. Da su ušli u čudo suvremene tehnike u globalnim okvirima.
U tramvaj, u kojem se za glatko pokretanje, izvanredna ubrzanja i kočenja te bestrzajno zaustavljanje, kao i za ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....