NOVOST IZ HRVATSKE POŠTE

Ako paket šaljete u vlastitoj kutiji, usluga je po novom cjeniku i do 50 posto skuplja!

Hrvatska Pošta na inovativan način potiče potrošače da kupuju ambalažu s njihovim otisnutim logom u poslovnicama
 Davor Pongracic/CROPIX
Hrvatska Pošta na inovativan način potiče potrošače da kupuju ambalažu s njihovim otisnutim logom u poslovnicama

Hrvatska pošta od početka mjeseca svibnja "penalizira" sve one potrošače koji šalju pakete u vlastitim kutijama. Naime, prema novom Cjeniku poštanskih usluga u unutarnjem prometu, usluga slanja paketa teških do deset kilograma poskupila je u svim kategorijama za 14 kuna pa tako paketi do dva kilograma sad umjesto 25 koštaju 39 kuna, oni težine od dva do pet kilograma umjesto 30 sad koštaju 44 kune, a paket od pet do 10 kilograma za čije je slanje donedavno bilo potrebno izdvojiti 33 kune sad potrošači plaćaju 47 kuna.

Paket težine do dva kilograma, ukoliko je zapakiran u vlastitoj kutiji, sad je tako 56 posto skuplji nego što je to bilo u mjesecu travnju, oni težine između dva i pet kilograma poskupili su za 46 posto dok je za pakete teške do deset kilograma potrebno izdvoj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 11:17