ISPOVIJEST VOZAČICE

‘Bila sam šest puta u servisu, 168 dana mi nisu popravili rupicu u autu. A onda sam povukla ključni potez...‘

Naša novinarka pokušavala je redovnim putem riješiti sitan kvar u vozilu pod jamstvom: zavlačili su je

Oštećena navlaka sjedala

 Profimedia, privatna arhiva
Naša novinarka pokušavala je redovnim putem riješiti sitan kvar u vozilu pod jamstvom: zavlačili su je

Za popravak oštećene navlake sjedala u automobilu, koja ulazi u jamstvo, trebalo mi je točno 168 dana. U tih pet i pol mjeseci automobil sam u ovlaštene Hyundai servise vozila čak šest puta u dogovorenim terminima, od toga barem četiri bez da ga je itko uopće otključao.

Kad je konačno došao na red, u servisu Grand Auto prilikom skidanja navlake usput su slomili plastiku sjedala. Naredna tri mjeseca vozila sam se s oštećenim sjedalom i slomljenom plastikom, dva puta sam nepotrebno išla u servis u Sesvete i na kraju sam poslala e-mail na Hyundai Europe. Od slanja emaila do konačnog rješenja problema prošlo je sedam radnih dana uz "iskrene isprike zbog neugodnosti."

Početak agonije

Nakon što telefonski nisam uspjela dobiti servis, poslala sam e-mail na servis koji mi je bio...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 09:32