DOAJEN NAŠEG TURIZMA

‘Cijene? Gosti su se iz Hrvatske vraćali s jednom rečenicom. Radili smo gluposti i nepotrebno se upecali na udicu...‘

Novinari Novog lista su razgovarali s vrsnim poznavateljem njemačkog tržišta Selimirom Ognjenovićem

Arhivska fotografija

 Ivo Ravlic/Cropix
Novinari Novog lista su razgovarali s vrsnim poznavateljem njemačkog tržišta Selimirom Ognjenovićem

Turistička 2023. po svemu je jako različita od prethodne turističke godine. Vratila se konkurencija, u fokusu su inflacija i dizanje cijena, a donijela je i manje minuse noćenja u, primjerice, kolovozu, piše Novi list. Dakle, u vrijeme »velikih brojeva«. Ova godina specifična je i po tome što je goste u Hrvatskoj kao valuta plaćanja dočekao euro, kao i po tome da nema više čekanja na graničnim prijelazima.

Ovo ljeto donijelo je i minuse s najjačeg emitivnog tržišta – njemačkog. O ovoj, po mnogome, nespecifičnoj sezoni, doduše sezoni svojevrsnog povratka u normalu, novinari Novog lista su razgovarali s doajenom hrvatskog turizma i vrsnim poznavateljem njemačkog tržišta Selimirom Ognjenovićem, čelnikom ID Riva Toursa u Münchenu, koji je pojasnio što se događa s nj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:45