SELFIE EKONOMIJA

ČIME SE ZAPRAVO BAVE HRVATSKI INFLUENCERI I RADE LI IŠTA OSIM POZIRANJA ZA INSTAGRAM Naš ugledni sociolog objavio prvi znanstveni rad o toj temi

S jedne strane postoji dojam da je kod influencera, blogera i vlogera riječ o 'kruhu bez motike', dok s druge strane ima i onih koji u tome vide posve legitiman 'obrt budućnosti'
 Neja Markičević/Cropix
S jedne strane postoji dojam da je kod influencera, blogera i vlogera riječ o 'kruhu bez motike', dok s druge strane ima i onih koji u tome vide posve legitiman 'obrt budućnosti'

Što bi to bio "kruh bez motike", odnosno kako vrednovati rad celebrityja oko kojih se vrti veliki novac, a za koje velik dio publike poslovično smatra da "ne rade ništa"?

Za odgovor nećemo ulaziti u žute medije niti kavanske rasprave, nego slijediti preliminarne rezultate istraživanja na višegodišnjem projektu „Transformacija rada u posttranzicijskoj Hrvatskoj“ na zagrebačkom Institutu za etnologiju i folkloristiku, čija je to jedna od podtema transformirana u istraživački problem.

Na ključno pitanje iz uvoda sociologa Ozrena Bitija potaknula je Severina rečenicom koju je na Instagramu još prije nekoliko godina stavila pod svoju fotografiju. Snimljena u kupaćem kostimu za vrijeme boravka u Abu Dhabiju, pjevačica je napisala „Nema kruha bez motike, nema lajka bez golotinje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 21:52