OMGCOMMERCE: KONFERENCIJA O E-TRGOVINI

Trgovci imaju samo osam sekundi da zadrže online kupca

Prvi dojam je najvažniji. Korisniku treba samo osam sekundi da odluči hoće li se zadržati na nekoj web stranici. Nakon prvog klika na određenu stranicu, potencijalni kupac ipak neće krenuti u kupnju isti tren, nego će to, u prosjeku, učiniti u iduća 34 sata. Taj se prosjek razlikuje ovisno o djelatnosti pa kupcima najviše vremena treba za kupovinu nekog proizvoda ili usluge u bankarskom sektoru. Trendovi su to koje je otkrio Luigi Reggiani, menadžer Googlea za analitiku i konverziju, zadužen za jugoistočnu Europu i Bliski istok, na jučerašnjem prvom danu konferencije o internet trgovini OMGcommerce.

Moćni alati i platforme

Kako bi pokazao nevjerojatnu moć interneta, Reggiani je rekao da je samo tijekom njegove 45-minutne prezentacije u svijetu poslano 750 milijuna e-mail...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:58