Prvi dojam je najvažniji. Korisniku treba samo osam sekundi da odluči hoće li se zadržati na nekoj web stranici. Nakon prvog klika na određenu stranicu, potencijalni kupac ipak neće krenuti u kupnju isti tren, nego će to, u prosjeku, učiniti u iduća 34 sata. Taj se prosjek razlikuje ovisno o djelatnosti pa kupcima najviše vremena treba za kupovinu nekog proizvoda ili usluge u bankarskom sektoru. Trendovi su to koje je otkrio Luigi Reggiani, menadžer Googlea za analitiku i konverziju, zadužen za jugoistočnu Europu i Bliski istok, na jučerašnjem prvom danu konferencije o internet trgovini OMGcommerce.
Moćni alati i platforme
Kako bi pokazao nevjerojatnu moć interneta, Reggiani je rekao da je samo tijekom njegove 45-minutne prezentacije u svijetu poslano 750 milijuna e-mail...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....