TURISTI ĆE NAVALITI

'CROATIA, FULL OF LIFE' Ovo je novi slogan hrvatskog turizma. Možete li pogoditi koliko smo ga platili...

Time je i dosadašnji slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio" otišao u povijest nakon gotovo 15 godina 'aktivnosti', što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svakih tri do pet odnosno do najviše deset godina.
 Zvonimir Krstulović/CROPIX
Time je i dosadašnji slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio" otišao u povijest nakon gotovo 15 godina 'aktivnosti', što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svakih tri do pet odnosno do najviše deset godina.

ZAGREB - Novi slogan hrvatskog turizma je "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života), objavili su novinarima u četvrtka ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić po završetku sjednice njenog Turističkog vijeća, koje je prihvatilo taj slogan s cjelovitim novim krovnim komunikacijskim konceptom hrvatskog turizma za iduće razdoblje pod nazivom "Big Idea".

Novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcijj agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi.

Ministar Lorencin i direktor Ivičić naglasili su da se time želi postići još veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 18:11