“Prije otprilike dva mjeseca pozvali su me na suradnju s Googleova odjela koji se bavi doodleovima. Njihov je projekt bio da po jedan dizajner iz svake od trideset i dvije zemlje koliko ih sudjeluje na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Moskvi oblikuje po jedan doodle koji će se izmjenjivati preko ovog internetskog pretraživača, sve do kraja prvenstva”, govori za Jutarnji ilustrator Vedran Klemens čiji doodle posvećen nogometnom prvenstvu možete svakodnevno vidjeti na Googleu.
Kako su došli do njega, pitamo Klemensa? “Vjerujem da su moj rad vidjeli na Behanceu, to je jedna od najboljih web stranica za portfelj dizajnera, a naravno računa se kvaliteta, ali i broj lajkova.” Dizajnirati doodle specifičan je zadatak, više od klasičnog dizajna: “Da, tražili su ljude koji imaju iskustv...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....