VELIKA ŠKRTICA

Čuvajte se zloglasne tvrtke - mami jeftinim cijenama, a kasnije s računa skida eure. Proći ćete pakao dok je se riješite

U našem kratkom videu pogledajte kako funkcionira ova praksa

Kod eDreamsa najteže je otkazati pretplatu pa se preporuča blokirati karticu

S vremena na vrijeme, ali redovito, na mail zaprimim vapaj nekog potrošača koji traži pomoć jer ga je zavaljala jedna podmukla turistička agencija.

Uopće ne moram čitati do kraja kako bih shvatila o kome je riječ – to je španjolski eDreams, posrednik u prodaji aviokarata koji se služi jednim podmuklim trikom te vam, s vašeg računa, na godišnjoj razini, bez da to odmah znate, skida između 60 i 90 eura.

image

Španjolski eDreams poznat je kao problematičan pa mnoge udruge upozoravaju putnike da ne koriste ovog posrednika

U našem kratkom videu pogledajte kako funkcionira ova praksa, kako se od nje moguće zaštititi i kako uopće kontaktirati ovu kompaniju koja vješto izbjegava bilo kakav personalizirani kontakt s korisnicima.

Ovdje pogledajte video:

Kako stvar funkiconira?

Jednostavno – potrošač preko eDreamsa pronalazi povoljniju aviokartu za neko putovanje, najnormalnije plati prikazanu cijenu, a nakon nekog vremena, kad slučajno pogleda stanje svojeg bankovnog računa, shvati kako mu je eDreams s njega skinuo nekoliko desetina eura.

Iako će prvo misliti da je u pitanju neka greška, brzo će shvatiti o čemu je riječ – dok je kupovao kartu, sustav ga je, bez njegova znanja, predbilježio na eDreams Prime uslugu za koju se plaća godišnja članarina te samo skinuo novac s kartice putem kojeg su plaćene karte, iako njen vlasnik niti ne zna da je za to dao privolu.

image

Kod eDreamsa najteže je otkazati pretplatu pa se preporuča blokirati karticu

Nakon toga slijedi novo razočaranje – pokušaj kontaktiranja ove agencije i stopiranja usluge jer se samostalno vrlo teško od nje odjaviti, no i to se mnogima pokaže kao nemoguća misija jer je s njima vrlo teško ostvariti kontakt, bilo telefonski bilo putem elektroničke pošte.

Njihova praksa poznata je brojnim europskim organizacijama pa tako britanska udruga za zaštitu potrošača Which već dugo ne preporuča koristiti njihove usluge, a novozelandska potrošačka organizacija Consumer.nz izdala je upozorenje o izbjegavanju eDreamsa zbog prevelikog broja prigovora potrošača koji su se uglavnom odnosili na nemogućnost ostvarivanja povrata u slučaju otkazanih letova.


Imate prijedlog za Veliku škrticu?

Pišite na: velika.skrtica@gmail.com

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (12)

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Oprostite ovo vam je kriva informacija.
Evo baš sam prije mjesec dana najnormalnije otkazala tu pretplatu. Treba samo pročitati gdje se klikne. Ili u tražilicu upisati " how to cancel edreams subscription".

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Kad cete, konacno, NAUCITI da NEMA jeftinih/skupih cijena, to je BROJ (znamenka) €!!!!!!

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

ajme koja je ovo budalaština!!! žena se beskrajno čudi što se email adresa nalazi UPRAVO ONDJE gdje i piše da se nalazi - "Help Centre or contact our agents here." dakle sasvim jasno i glasno piše HERE. što više treba??? još jedan u nizu...

ajme koja je ovo budalaština!!! žena se beskrajno čudi što se email adresa nalazi UPRAVO ONDJE gdje i piše da se nalazi - "Help Centre or contact our agents here." dakle sasvim jasno i glasno piše HERE. što više treba??? još jedan u nizu besmislenih "savjeta" iz ove rubrike...

Pročitaj više
Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Poštovana, navedena informacija je točna. Osobno već neko vrijeme pokušavam skinuti sa svoje kartice navedene naplate. Hvala za upute

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Isto to radi i Opodo. Meni su skinuli za Opodo Prime, nemaju email za kontakt a na lokal za otkazivanje clanarine i primedbe se ne javljaju. A onda budete malo namazani pa ih zovete na lokal za rezervacije i odmah se jave. E tu ih sacekate i...

Isto to radi i Opodo. Meni su skinuli za Opodo Prime, nemaju email za kontakt a na lokal za otkazivanje clanarine i primedbe se ne javljaju. A onda budete malo namazani pa ih zovete na lokal za rezervacije i odmah se jave. E tu ih sacekate i kazete da su prevaranti a oni vas prebace na pravi lokal i odmah se jave. Ubrzo shvatite da vam nece vratiti novac, te pocnete pregovore. Meni su na kraju vratili umanjeno 20eura i ostavili Prime da koristim godinu dana. Sve u svemu dobro otvorite oci i citajte!! A da, perfidno vam posalju 10 mailova koje naravno ne citate, gde vam kazu da ce naplatiti Prime za 30 dana. Taj email moze otici i u Spam a vi nemate pojma da ste obavesteni.

Pročitaj više
Prikaži više
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
30. travanj 2025 12:50