Prepoznatljivost hrvatskog turističkog brenda i ponude zadnjih je sedam godina na stranim tržištima porasla za 50 posto, čime je ispunjen cilj iz dosadašnjeg Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT), a novi se za razdoblje 2021.-2025. priprema i trebao bi biti gotov do jeseni, ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Takav porast snage i prepoznatljivosti hrvatskog turističkog brenda, ili točnije s razine 3,3 u 2013., na 5,0 u 2020., pokazao se u redovnom godišnjem istraživanju HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) "Brand tracking", provedenom krajem prošle godine na 10 europskih tržišta na ukupnom uzorku od pet tisuća ispitanika od 18 do 65 godina, koji su u 2020. bili na godišnjem odmoru s bar dva noćenja u inozemstvu, a isto planiraju i tijekom idućih pet godi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....