REGULIRANJE TRŽIŠTA

DISKRIMINACIJA U KUPOVINI PREKO INTERNETA: KAKO JE RH POSTALA TRŽIŠTE DRUGOG REDA 'Zamislite da uđete u dućan i kažu vam: Mi Hrvatima ne prodajemo!'

 Arhiva / Pixabay.com

Hrvatska eurozastupnica Biljana Borzan poslala je u srijedu Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta amandmane na prijedlog Uredbe o prekograničnoj dostavi koju je izradila Europska komisija, a koja bi već ove godine trebala stupiti na snagu. Borzan je jesenas imenovana izvjestiteljicom Parlamenta za prekograničnu dostavu sa zadatkom da pripremi amandmane na Uredbu koja bi trebala sniziti troškove dostave, a time i online kupovine, koja konstatno raste i njezina je vrijednost u EU na godišnjoj razini trenutno oko 400 milijardi eura.

No, prema istraživanjima EK, online trgovina trenutno ima udio od samo 5 posto. Njegovo povećanje na 15 posto, to bi značilo siguran rast BDP-a na razini Unije od 1,7 posto. Naime, oko 60 posto građana EU preferira online...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 00:25