Lijepo je da je Europska unija odlučila dati prednost popravcima nad zamjenom robe ili povratom novca, no svi oni koje je u novije doba snašla nedaća da im se pokvario neki uređaj, jako dobro znaju da im nova pravila baš i ne idu u prilog.
Naprosto, servisera nema, a kad ga potrošač i pronađe, na popravak se čeka tjednima, ponekad i mjesecima, i to bez ikakve predodžbe koliko bi taj popravak uopće mogao koštati i isplati li se.
Uskoro bi, međutim, i to trebalo biti ispravljeno jer će u domaće zakonodavstvo biti ubačena nova pravila vezana uz pravo na popravak robe, čime bi dostupnost servisera i informacija o popravcima trebala biti znatno veća, a domaći će potrošači na raspolaganju imati i poseban portal na kojemu bi trebali moći pretraživati dostupne servisere te unaprijed p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....