‘ZAJEDNO KROZ KRIZU‘

Doznali smo kako će izgledati Vladina kampanja za cijepljenje: ‘Dvije su glavne odrednice‘

Cilj kampanje nije nagovaranje bilo kojeg građanina ili skupine na nekritičko prihvaćanje odluke o cijepljenju, već nešto drugo
Lijevo: ministri Vili Beroš i Davor Božinović; sredina: Andrej Plenković; desno: bedž ”Misli na druge”
 Željko Puhovski/cropix
Cilj kampanje nije nagovaranje bilo kojeg građanina ili skupine na nekritičko prihvaćanje odluke o cijepljenju, već nešto drugo

Kako je doznao Jutarnji list, hrvatska Vlada pokreće široku informativno-edukativnu kampanja nazvanu “Misli na druge – cijepi se”. Cilj je uvjeriti što veći broj građana da se u idućim mjesecima cijepe protiv covida-19.

Autor kampanje je poznati marketinški stručnjak Boris Malešević, koji u ovom slučaju radi pro bono, znači, besplatno. Već su napravljeni bedževi s glavnom porukom, a kampanja će se voditi putem medija, i trajat će mjesecima.

Vladina kampanja se naslanja na zajedničku kampanju EU pod sloganom “Zajedno kroz krizu” i glavnom porukom: “Naprijed ne možemo podijeljeni nego u zajedništvu: s istraživačima, medicinskim osobljem, znanstvenicima, učiteljima, prijateljima i susjedima koji djeluju u pozadini.” Zajednički cilj kampanje u svim zemljama EU je da svat...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 07:32