Kako je doznao Jutarnji list, hrvatska Vlada pokreće široku informativno-edukativnu kampanja nazvanu “Misli na druge – cijepi se”. Cilj je uvjeriti što veći broj građana da se u idućim mjesecima cijepe protiv covida-19.
Autor kampanje je poznati marketinški stručnjak Boris Malešević, koji u ovom slučaju radi pro bono, znači, besplatno. Već su napravljeni bedževi s glavnom porukom, a kampanja će se voditi putem medija, i trajat će mjesecima.
Vladina kampanja se naslanja na zajedničku kampanju EU pod sloganom “Zajedno kroz krizu” i glavnom porukom: “Naprijed ne možemo podijeljeni nego u zajedništvu: s istraživačima, medicinskim osobljem, znanstvenicima, učiteljima, prijateljima i susjedima koji djeluju u pozadini.” Zajednički cilj kampanje u svim zemljama EU je da svat...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....