Obrazovni sustav danas je nesumnjivo preopterećen i predmetima i količinom činjenica koje se na tim predmetima uče.
Učenici gimnazija imaju po 16 predmeta i 33 sata izravne nastave tjedno. Uzevši u obzir činjenicu da bi učenici trebali pored toga još i učiti, pisati domaće zadaće i obrađivati lektiru, lako je izračunati da djeca rade više od svojih roditelja. A nakon svega, rezultati na Pisa testovima i državnoj maturi sve su prije nego sjajni.
Treba li smanjiti broj predmeta? Vjerojatno da. Ali ako, primjerice, objedinimo Biologiju i Kemiju u nešto što bi se vani zvalo Science i ako kurikulum toga predmeta bude puka unija sadašnjega sadržaja Biologije i Kemije, nismo napravili ništa, samo još veću štetu.
Temeljno gradivo
Prije nego što se predloži bilo kakva promjen...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....