ĐAKOVAČKO-OSJEČKI NADBISKUP

ĐURO HRANIĆ 'Škola ne nudi cjeloviti odgovor na pitanje tko je zapravo čovjek. Vjeronauk u školi postaje jedina oaza mogućeg susreta učenika s Bogom'

 
Đuro Hranić
 Ronald Gorsic / HANZA MEDIA
 

Predsjednik Vijeća HBK za katehizaciju i novu evangelizaciju đakovačko-osječki nadbiskup mons. Đuro Hranić uputio je u srijedu poruku na početku školske, u kojoj ističe kako funkcionalni pristup obrazovanju ne postavlja pitanje o cilju i smislu života i o tome komu on pripada, niti o svrsi učenikovih nastojanja i rada.

"Funkcionalni pristup obrazovanju i vjera u mjerljivost takva obrazovnoga procesa, božanstvo je neoliberalnoga mita", naglasio je mons. Hranić.

Kaže kako taj mit, premda stavlja učenika u središte procesa, ne postavlja pitanje o cilju i smislu njegova života, o tome komu on pripada te o svrsi njegovih nastojanja i rada.

Dok suvremena škola želi stvoriti „kompetentnoga učenika", kaže nadbiskup Hranjić, taj učenik kao da postaje nesposobnim „sve svoje povjeren...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 01:20