Potrošači koji su ovih dana u jednom trgovačkom lancu htjeli kupiti šampon od jedne litre s ograničenom cijenom od 3.49 eura ostali su u čudu kad su vidjeli stanje na polici.
Naime, tamo su stajala dva naizgled identična šampona od koprive slovenskog proizvođača Afrodita, ali s posve različitim cijenama. Na jednoj boci je stajala cijena 2.95, a na drugoj 5.20 eura, dakle čak 76 posto više.
Tek kad se naša čitateljica malo bolje zagledala, shvatila je u čemu je trik - i Afrodita je posrnula pred valom masovne shrinkflacije odnosno smanjivanja proizvoda pa je svoje pakiranje šampona smanjila za 50 mililitara te mu podigla cijenu.
Naime, kako je Vlada ograničila isključivo cijenu šampona od jedne litre, smanjivši pakiranje za pola deci Afrodita više nije obavezna držati maksi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....