Jutarnji list ekskluzivno objavljuje i video animaciju budućeg novog mosta Krk. Pogledajte kako je prijedlogom idejnog projekta zamišljeno da se cestom i željeznicom stigne na otok Krk.
Projektanti predlažu da nova četverotračna autocesta prema novom mostu Krk započne na čvoru Kraljevica na autocesti A7 te bi skretala u smjeru juga i prolazila ispod jadranske magistrale (DC8). Nakon 1,3 kilometra izgradilo bi se novo čvorište Šmrika 2, koje bi omogućavalo komunikaciju prema starom mostu te postojećem čvorištu Šmrika. Nakon čvora slijedi tunel dužine 1200 m kojim se dolazi neposredno do lokacije novog mosta. Po izlasku iz tunela razdvajaju se trase lijevog i desnog kolnika čime se omogućava i prilaz željezničke pruge, koja dolazi zasebnim tunelom.
Lokacija novog mosta nalazi se oko kilometar jugoistočno od postojećega. Na kopnenoj strani početak mosta bio bi između Črešnjeva i Jadranova, a drugi kraj na poluotoku Laterni, u blizini tamošnjeg kamenoloma. Most bi premostio kanal Mala vrata i završio na Laterni. Lokacija je usklađena s važećim prostornim planovima.
HŽ Infrastruktura započela je izradu idejnih rješenja pristupnih željezničkih pruga, a u ovom je trenutku poznato da bi se nova željeznička pruga prema Krku s nizinskom prugom Rijeka - Zagreb spojila na kolodvoru Krasica, no još nije poznata točna trasa do novog mosta. Od spoja s nizinskom prugom do luke u Omišlju potrebno je izgraditi oko 22 kilometra željezničke pruge. Od završetka mosta da luke na otočnoj strani duljina pruge je oko devet kilometara. Sam most bio bi dug 850 metara, sa središnjim rasponom od 570 m. Niveleta novog mosta bila bi na visini od oko 50 m od mora, slično kao i postojeći most. Postojeći, Krčki most i nadalje bi ostao u funkciji ali bio bi daleko manje prometno opterećen nego sada.
PROČITAJTE VIŠE > Ekskluzivno: Ovo je novi Krčki most! Imamo sve detalje i trasu, pogledajte kako izgleda idući megaprojekt Hrvatske
Na poluotoku Laterna trase autoceste i željezničke pruge razdvojile bi se izgradnjom triju vijadukata svaki duljine od oko 850 m. Vijaduktima bi se "preskočila" Leterna, a autocesta i pruga došle bi na otok Krk. Odmah s vijadukta vlakom i i cestom ulazilo bi se tunel. Pritom se predviđa gradnja triju tunela. Svaki cestovni pravac imao bi svoj tunel, kao i željeznička pruga. Cestovni tuneli bili bi dugački 643 i 807 metara, a željeznički 875 metara. Po izlasku iz tunela trasa pruge se odvaja desno u smjeru nove luke Omišalj, a autocesta ide prema tamošnjoj zračnoj luci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....