VELIKA ŠKRTICA

Nakon ‘shrinkflacije‘ slijedi ‘premiumizacija‘ tržišta: Evo što se zapravo krije iza trika kojim nas mame proizvođači

Velike kompanije su svjesne kako je srednja klasa izrazito oslabljena inflacijom, a tek mali dio građana ima značajne količine novca

Ilsutrativna fotografija

 Viktor Cap/Panthermedia/Profimedia/Viktor Cap/panthermedia/profimedia
Velike kompanije su svjesne kako je srednja klasa izrazito oslabljena inflacijom, a tek mali dio građana ima značajne količine novca

Nakon što su iscrpili sve poznate trikove uz pomoć kojih su u inflaciji maksimalno povećali profitne marže proizvoda - treba li više išta pojašnjavati o "shrinkflaciji" - proizvođači se okreću novoj niši koja bi trebala produljiti period neracionalnog trošenja.

U tijeku je "premiumizacija" tržišta, pojava u kojoj velike kompanije svoje potrošače guraju prema nešto skupljim i navodno kvalitetnijim verzijama klasičnih proizvoda, a svoju "nadograđenu" verziju sada dobiva sve, pa među posljednjima i poznati sprej WD-40, koji je nedavno dobio pametnu pumpicu za dvije vrste raspršivanja.

Ta će im "inovacija", piše New York Times, omogućiti da nove limenke ovog lubrikanta na tržište plasiraju po nešto većim cijenama, baš kao što je i domaće popularno piće Cedevita nedavno do...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 19:13