ZAGREB - Nabrijani auti, a u kadru obavezno i zgodna žena. To su reklame koje će odmah izazvati pažnju “kućnih miševa”. A iza tog pojma krije se čak svaki peti urbani Hrvat, najčešće muškarac iz Zagreba ili Dalmacije koji ne zarađuje previše. Omiljena mu je zabava sjediti pred TV-om, gledati nogomet i piti pivo. Riječ je o drugoj najvećoj skupini potrošača u Hrvatskoj.
Premda zvuči više zabavno nego statistički, riječ je o stručnoj podjeli urbane populacije u svijetu, osoba starijih od 15 godina koje žive u naseljima s više od 2000 stanovnika, na konkretne potrošačke stilove.
Centar za istraživanje tržišta GfK proveo je posljednje istraživanje GfK Roper Consumer Styles za 2009. godinu na uzorku od 30.000 osoba starijih od 15 godina u 25 zemalja. Podjela pot...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....