KAKO NAS VIDE TRGOVCI

FOTO: Svaki peti Hrvat je ili ‘smiren’ ili ‘kućni miš’

Premda zvuči više zabavno nego statistički, riječ je o stručnoj podjeli urbane populacije u svijetu na konkretne potrošačke stilove
 Biljana Gaurina/CROPIX
Premda zvuči više zabavno nego statistički, riječ je o stručnoj podjeli urbane populacije u svijetu na konkretne potrošačke stilove

ZAGREB - Nabrijani auti, a u kadru obavezno i zgodna žena. To su reklame koje će odmah izazvati pažnju “kućnih miševa”. A iza tog pojma krije se čak svaki peti urbani Hrvat, najčešće muškarac iz Zagreba ili Dalmacije koji ne zarađuje previše. Omiljena mu je zabava sjediti pred TV-om, gledati nogomet i piti pivo. Riječ je o drugoj najvećoj skupini potrošača u Hrvatskoj.

Premda zvuči više zabavno nego statistički, riječ je o stručnoj podjeli urbane populacije u svijetu, osoba starijih od 15 godina koje žive u naseljima s više od 2000 stanovnika, na konkretne potrošačke stilove.

Centar za istraživanje tržišta GfK proveo je posljednje istraživanje GfK Roper Consumer Styles za 2009. godinu na uzorku od 30.000 osoba starijih od 15 godina u 25 zemalja. Podjela pot...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 03:38