Iskon ima popriličnih problema u odnosu prema korisnicima, a sudeći prema posljednjem rješenju HAKOM-a, fulali su sve što su mogli - osim što korisniku koji ih je prijavio regulatoru na prigovore ne odgovaraju u propisanom roku od 15 dana, ispostavilo se da mu prijete obustavom usluge u roku od dva dana od obavijesti iako je propisano da to bude 30 dana, a dodatno su ga opomenuli za dug koji je u tom trenutku bio u sporu pred HAKOM-om, što nisu smjeli napraviti.
Agencija je operateru naredila da ispravi tu pogrešnu praksu jer će im u suprotnom naplatiti kaznu od 50 tisuća kuna, a nisu se pretjerano dali impresionirati opravdanjem ISKON-a da je bila riječ o ljudskoj pogrešci. Cijeli slučaj agenciji je prijavio jedan nezadovoljan korisnik frapiran činjenicom da je operater u njegovu ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....