Hrvatska bi do 2020. trebala postati globalno prepoznatljiva turistička destinacija, privlačna za ulaganja, i trebala bi ući u rang 20 najkonkurentnijih turističkih destinacija svijeta. Cilj je to predviđen novom Strategijom razvoja turizma do kraja ovog desetljeća, koju je Vlada danas usvojila i uputila u Sabor.
‘DO 2020. U NAŠ ĆEMO TURIZAM ULOŽITI SEDAM MILIJARDI EURA’ Ostojićev plan za ulazak u TOP 20
Strategijom se predviđa čak sedam milijardi novih investicija u turističkom sektoru do 2020. godine, te turistički promet od čak 14,3 milijarde eura, ili šest milijardi više nego sada. Ti bi se ciljevi trebali ostvariti većim ulaganjima u hotelski smještaj, čiji bi udio u ukupnim smještajnim kapacitetima trebao porasti sa sadašnjih 13 na 18 posto, i povećanjem kvalitete ob...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....