INTERVJU ZA JUTARNJI

HAJDAŠ DONČIĆ PRVI PUT O PLANU B 'Svjesni smo činjenice da monetizacija pada na referendumu'

Ali, građani bi podržali model prema kojem bi autoceste dali u koncesiju ili njima ili mirovinskim fondovima, ističe ministar Siniša Hajdaš Dončić
 Darko Tomaš/CROPIX
Ali, građani bi podržali model prema kojem bi autoceste dali u koncesiju ili njima ili mirovinskim fondovima, ističe ministar Siniša Hajdaš Dončić

Nakon što je Jutarnji list prvi objavio zamjenski plan za monetizaciju autocesta, ministar Siniša Hajdaš Dončić prvi put javno objašnjava njegove osnovne konture.

Jutarnji list objavio je plan B u slučaju da Ustavni sud odobri održavanje referenduma o monetizaciji. Zbog čega je taj plan potreban i koja je razlika u odnosu na plan monetizacije javnog duga odnosno autocesta?

- Model davanja autocesta u koncesiju, ili kako ga zovemo model A, prihvatljiviji nam je jer se njime postiže glavni cilj, a to je vraćanje velikog dijela kredita HAC-a i ARZ-a koji trenutno iznose 4,2 milijarde eura. On ima i drugih pozitivnih učinaka. Oko 900 milijuna kuna iz trošarina na gorivo utrošilo bi se za financiranje nacionalne komponente za projekte cesta i željeznica koje se sufinanciraju iz EU f...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 08:08