U Hrvatskoj gospodarskoj komori procjenjuju da će promet na Crni petak dosegnuti 137 milijuna eura, što je 10 milijuna eura više u odnosu na lani, dok će se u prosincu, u vrijeme blagdanske potrošnje u maloprodaji potrošiti 3,3 milijarde.
Prema analizi Komore, najviše će se kupovati odjeća i obuća, tehnika, ali i kozmetički proizvodi, a popusti se najčešće kreću od 20 do 50 posto.
"Statistike potvrđuju da na Crni petak dio potrošača kupuje više od uobičajenog, pa povećanu potrošnju očekujemo i sutra. Budući da smo svi u potrazi za povoljnijim proizvodima i uslugama, vrlo je važno paziti na vjerodostojnost ponude", istaknula je Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu HGK.
Provjera kontakata
Upozorava na važnost provjere kod online kupovine, posebno onih web-tr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....