NOVO ISTRAŽIVANJE

Hrvati se sve više se okreću jeftinijim brendovima, otkriveno i na kojim namirnicama najviše štede

Najpopularnije mjesto za kupovinu u Hrvatskoj su supermarketi u kojima kupuje 72 posto ispitanika

Ilustracija, trgovina

 Richard B. Levine/Ddp Usa/Profimedia/Richard B. Levine/Ddp Usa/Profimedia
Najpopularnije mjesto za kupovinu u Hrvatskoj su supermarketi u kojima kupuje 72 posto ispitanika

Hrvati drastično više od ostatka Europe prilikom kupovine traže načine kako uštedjeti, vrlo rijetko razmišljaju o tome da bi trebali jesti zdravo te uglavnom zaobilaze skupe, premium proizvode, pokazalo je veliko istraživanje o stanju trgovine namirnicama u središnjoj Europi 2023. godine koju je provela tvrtka McKinsey&Company.

Istraživanje je obuhvatilo 4500 ispitanika u pet država središnje Europe, a pokazalo se kako su Hrvati značajno više prešli na konzumaciju jeftinijih brendova kako bi uštedjeli novac kao i na jeftinije robne marke, a kriza i inflacija dovele su do toga da sada na hranu i namirnice troše značajniji dio kućnog budžeta nego ranije i nego što je to slučaj kod potrošača središnje i zapadne Europe.

Najgore je starijoj populaciji i Generaciji X - o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 13:10