VELIKO ISTRAŽIVANJE

Hrvati su spremni platiti ‘zaključani‘ sadržaj u medijima: ‘Ovo je proces koji dugo traje, najbolji primjer je ‘slovački poučak‘‘

Trenutačno desetak tisuća ljudi plaća online vijesti, pokazalo je istraživanje "Digitalna pretplata - novi smjer za kvalitetno i neovisno novinarstvo" koje je DZNAP financirao
 Andriy Popov/Panthermedia/Profimedia/Andriy Popov/panthermedia/profimedia
Trenutačno desetak tisuća ljudi plaća online vijesti, pokazalo je istraživanje "Digitalna pretplata - novi smjer za kvalitetno i neovisno novinarstvo" koje je DZNAP financirao

Procjena je da trenutačno desetak tisuća ljudi u Hrvatskoj plaća „zaključani“ sadržaj u online medijima. Na slovačkom tržištu, nama usporedivom po broju stanovnika, kupovnoj moći i broju medijskih izdanja, medij Dennik N, fokusiran na istraživačke priče i razotkrivanje nepravilnosti kod vladajućih struktura, prikupio je čak 70.000 pretplatnika od 2014. kad je osnovan. Hrvatske su brojke male i reflektiraju stav publike, no izdavači tvrde da su zadovoljni, s obzirom na veličinu tržišta i na kratko vremensko razdoblje od „zaključavanja“ medijskih sadržaja na internetu. Pokazalo je to istraživanje "Digitalna pretplata - novi smjer za kvalitetno i neovisno novinarstvo" koje je financiralo Društvo za zaštitu novinarskih autorskih prava (DZNAP), a proveo ga je n...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 17:11