ZAGREB - Reklame koje Hrvatska televizija emitira u najgledanijem terminu od 18 do 22 sata više neće smjeti trajati dulje od četiri minute u jednom satu. Vladin je to prijedlog iz novog Zakona o Hrvatskoj radioteleviziji (HRT), koji su Banski dvori danas uputili u saborsku proceduru.
Temeljem tog zakona, trajanje reklama izvan udarnog termina ograničava se na devet minuta tijekom jednog sata. Ipak, te odredbe neće na snagu stupiti preko noći, jer se Prisavlju daje prijelazno razdoblje od godinu dana, tijekom kojeg će promidžbene poruke u udarnom terminu od 18 do 22 sata moći trajati šest minuta u jednom satu programa.
HTV će ubuduće promidžbenim porukama moći prekidati i igrane filmove, ali samo jednom tijekom trajanja filma. S druge strane, na specijaliziranim televizijskim kan...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....