NESREĆA KOD NOVSKE

HŽ kasni s isplatama za stradale putnike, čak nije ni utvrdio sve identitete

HAKOM objavio rješenje željezničke inspekcije iz kojega su vidljivi propusti, prekršaji, ali i brojne rupe u internom sustavu HŽ Putničkog prijevoza

Nesreća kod Novske

 Vlado Kos/Cropix
HAKOM objavio rješenje željezničke inspekcije iz kojega su vidljivi propusti, prekršaji, ali i brojne rupe u internom sustavu HŽ Putničkog prijevoza

Iako je od željezničke nesreće kod Novske, u kojoj je poginulo tri, a ozlijeđeno 11 osoba, prošlo više od tri mjeseca, tvrtka HŽ Putnički promet nije na vrijeme niti u cijelosti isplatila predujam stradalim putnicima ili obiteljima poginulih, niti je utvrdila njihov identitet, stoji u rješenju željezničke inspekcije objavljenom u siječnju na stranicama Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti.

Naime, prema legislativi, prijevoznik je u slučaju ozljede ili poginuća putnika u roku od 15 dana nakon utvrđivanja identiteta dužan isplatiti predujam za "ispunjenje trenutačnih ekonomskih potreba", no HAKOM-ovo rješenje još jednom ukazuje kako se državni željeznički operater teško snalazi u propisima.

Kako je vidljivo iz rješenja, HŽ Putnički prijevoz dosad je ob...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 14:37