Iako je od željezničke nesreće kod Novske, u kojoj je poginulo tri, a ozlijeđeno 11 osoba, prošlo više od tri mjeseca, tvrtka HŽ Putnički promet nije na vrijeme niti u cijelosti isplatila predujam stradalim putnicima ili obiteljima poginulih, niti je utvrdila njihov identitet, stoji u rješenju željezničke inspekcije objavljenom u siječnju na stranicama Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti.
Naime, prema legislativi, prijevoznik je u slučaju ozljede ili poginuća putnika u roku od 15 dana nakon utvrđivanja identiteta dužan isplatiti predujam za "ispunjenje trenutačnih ekonomskih potreba", no HAKOM-ovo rješenje još jednom ukazuje kako se državni željeznički operater teško snalazi u propisima.
Kako je vidljivo iz rješenja, HŽ Putnički prijevoz dosad je ob...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....