ZAGREB - Dok se HŽ nalazi pred možda i najizazovnijom godinom u posljednja dva desetljeća, novoj Upravi iz ormara stalno ispadaju novi kosturi, koji će joj dodatno otežati ionako teško restrukturiranje.
Tako je, kako doznajemo od Nenada Mrgana, predsjednika Sindikata strojovođa Hrvatske, Putnički prijevoz, jedna od tvrtki HŽ-a, prije dvije godine od svoje tvrtke kćeri, TŽV-a Gredelj, naručila vlak koji bi trebao voziti brzinom do 160 kilometara na sat. Putnički prijevoz ta je narudžba stajala oko 40 milijuna kuna, iako su sličan vlak na svjetskom tržištu mogli kupiti znatno jeftinije.
Putnički je prijevoz u teškoj financijskoj situaciji, no vlak je platio iz tekućeg poslovanja. Gredelju je to, doduše, osiguralo novi posao, ali kada je vlak isporučen, ispostavilo se da ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....