Nakon što je Slobodna Dalmacija objavila tekst o tome kako Splitska banka uredno naplaćuje naknadu za vođenje neaktivnih žiroračuna, kontaktirali su ih i klijenti drugih banaka koje, također, zaračunavaju, u najmanju ruku, dvojbene troškove. Naš čitatelj Ž.E. (točni podaci poznati redakciji) svjedoči tako o svojem iskustvu s Raiffeisen bankom.
Tekući račun u toj novčarskoj kući prestao je koristiti 1. travnja, a na njemu je, nakon tog datuma, ostalo točno 319 kuna.
- Sjećam se da sam pitao u poslovnici ima li troška vođenja računa, na što su mi odgovorili da se naknada u iznosu od devet kuna naplaćuje samo za mjesec u kojem je evidentiran promet po računu. Zato ga nisam ni zatvarao - počinje svoju priču revoltirani klijent.
U srpnju je, međutim, pukim slučajem ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....