DVOJBENI TROŠKOVI

ISPOVIJEST KLIJENTA BANKE 'Račun mi je blokiran, a oni uporno uzimaju naknadu za vođenje'

Zagreb, 130208.Sjediste HYPO grupe, Slavonska avenija. Banka - ilustracije.Brojanje novca. Foto: Elvir Tabakovic / CROPIX
 Elvir Tabaković / CROPIX

Nakon što je Slobodna Dalmacija objavila tekst o tome kako Splitska banka uredno naplaćuje naknadu za vođenje neaktivnih žiroračuna, kontaktirali su ih i klijenti drugih banaka koje, također, zaračunavaju, u najmanju ruku, dvojbene troškove. Naš čitatelj Ž.E. (točni podaci poznati redakciji) svjedoči tako o svojem iskustvu s Raiffeisen bankom.

Tekući račun u toj novčarskoj kući prestao je koristiti 1. travnja, a na njemu je, nakon tog datuma, ostalo točno 319 kuna.

- Sjećam se da sam pitao u poslovnici ima li troška vođenja računa, na što su mi odgovorili da se naknada u iznosu od devet kuna naplaćuje samo za mjesec u kojem je evidentiran promet po računu. Zato ga nisam ni zatvarao - počinje svoju priču revoltirani klijent.

U srpnju je, međutim, pukim slučajem ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 18:39