BONTON ZA PLAVCE

Izdan prvi ‘komunikacijski priručnik‘ za policiju u Hrvatskoj: ‘Nasmiješite se, a ove stvari nikako ne govorite građanima‘

‘Kolege na terenu kažu da im priručnik pomaže, a dobili smo pohvale i od građana koji su izrazili zadovoljstvo radom policajaca‘

Ilustracija

 Damir Krajac/Cropix; Screenshot
‘Kolege na terenu kažu da im priručnik pomaže, a dobili smo pohvale i od građana koji su izrazili zadovoljstvo radom policajaca‘

Ništa kao osmijeh ne utječe pozitivno na stvaranje prvog dojma. Iskren i topao osmijeh kod drugih stvara osjećaj da ste prijateljski raspoloženi, otvoreni i iskreni. Pri tome, naravno, treba voditi računa o kontekstu razgovora i paziti da se osmijeh ne protumači pogrešno.

To je jedan od prvih savjeta u Komunikacijskom podsjetniku za policajce, jedinstvenom u Hrvatskoj, a kojeg je izdala splitsko-dalmatinska policija kako bi policajcima savjetovala kako se trebaju odnositi prema građanima.

Slijedi uputa kako sugovornika uvijek treba oslovljavati s "vi" te "gospođo" ili "gospodine. Valja se rukovati ako epidemiološke mjere to dozvoljavaju, što prije objasniti razlog svog postupanje te gledati osobu u oči, a kad god je moguće valja se držati uspravno. Policajac treba izgledati ured...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 21:19