BERMUDSKI TROKUT

‘Izgubila sam prtljagu u FlixBusu, agonija traje već tri mjeseca, a znate li što su mi odgovorili?‘

- Prvo su mi javili da mi je laptop pronađen, a onda da ipak nije. Je li moguće da su ga oni zagubili, žali se jedan od putnika
 Jan Woitas/Dpa Picture-alliance Via Afp
- Prvo su mi javili da mi je laptop pronađen, a onda da ipak nije. Je li moguće da su ga oni zagubili, žali se jedan od putnika

- Na sjedalu sam zaboravila ruksak s kožnom jaknom unutra i nikad ga nisam dobila natrag. Bilo je to prije gotovo tri mjeseca, požalila nam se putnica koja je tim njemačkim operaterom putovala iz Zagreba u Dubrovnik. Nije prošlo ni pet minuta da se sjetila zaboravljene prtljage, pa se odmah vratila do vozača ali on ju je odmah "otpilio" i rekao kako to nije njegov problem te da se žali preko web stranice FlixBusa i tamo pronađe upute kako do prtljage.

Međutim tu njena priča tek počinje. Naime, jedini način kako putnik može ostaviti svoj prigovor ili apel za pomoć je, govori putnica, da ispuni web obrazac pod sekcijom "Contact forum". Fizički uredi za "izgubljeno-nađeno" ne postoje, pa su putnici često primorani sami krenuti u istragu. Više od 60 dana nitko mi nije odgovorio na slu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 21:37