ŽALI SE

IZNAJMLJIVAČICA IZ ISTRE NAPALA NIZOZEMSKE GOSTE 'Uništili su mi apartman i iza sebe ostavili neviđeni nered. Ni vodu nakon velike nužde nisu povukli'

 
 APARTMENTS-HOLIDAY HOUSES-ROOMS-CROATIA/Facebook

Veći broj turista naselio je ovih dana našu obalu, a turistička sezona ruši sve rekorde. Naime, u srpnju je Hrvatsku posjetilo 4,2 milijuna turista, što je za 12 posto više nego lani. Također, broj noćenja je porastao za 11 posto, tako da je u Hrvatskoj zabilježeno 27,8 milijuna noćenja. Od regija, rekorde bilježi Istra, a od gradova su iznad prosjeka Rovinj, Poreč i Dubrovnik.

No, iako iznajmljivači privatnog smještaja zadovoljno trljaju ruke i spremaju u džepove velike svote, da posao nije nimalo lak svjedoči i jedna iznajmljivačica koja se s posljednjim turistima koje je primila u svoj apartman u Istri pošteno opekla.

'Gosti iz pakla… i više od pakla… Samo ću staviti slike apartmana nakon njih… Kada sam ih upozorila na kućni red, dobila sam odgovor da ih to ne zanima… da smo dužni čistiti za njima…' - požalila se na Facebook stranici putem koje domaćini iznajmljuju svoj smještaj.

Facebook

Naime, vlasnica velikog apartmana u malom mjestu Betiga kraj Fažane navodi kako su turisti iz Nizozemske, bračni par s petero djece, ostavili za sobom velik nered i uništili neke stvari u apartmanu, uz što prilaže fotografije.

Prema njezinim tvrdnjama gosti su potrgali kuhalo za kavu, kuhinjski bojler, kuhinjsku pipu i hladnjak, a za sobom su ostavili gomile neopranog posuđa unatoč perilici kao i smeće 'na sve strane'.

- Ostavljeni stari njihovi ručnici, novi naravno uzeti, potrgane zavjese, uništena polica u kupaonici, a sliku WC-a neću staviti jer ni vodu nakon velike nužde nisu povukli... - požalila se vlasnica apartmana navodeći i ime agencije preko koje su joj gosti došli i tvrdeći da nitko nije reagirao iako su ih obavijestili o problemima.

Njezina objava na Facebooku rezultirala je nevjericom ostalih, a neki su komentirali kako gosti kao garanciju od štete moraju ostaviti polog koji im se vraća ukoliko je sve u redu.

U slučaju štete na imovini, učinjene od strane gosta, agencija pokriva štetu

Agenciju Novasol za koju gospođa tvrdi da joj je poslala goste zatražili smo komentar, a oni su potvrdili kako se radilo o vrlo nekulturnim gostima i kako su se kao agencija s vlasnicom već dogovorili o nadoknadi štete.

Njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

'Gospođa je naš iznajmljivač i redovito se s njom čujemo. Naime, tijekom boravka ovih gostiju gospođa je nazvala direktno svoju zastupnicu i požalila se na goste, u smislu da je rekla da su gosti jako neuredni. U slučaju da vlasnik objekta za odmor ima pritužbe na goste, javi se svom zastupniku ili službi za korisnike. Ako smatramo da je potrebno ili ako vlasnik to zatraži, naša služba za korisnike nazove gosta i uputi mu pritužbu telefonski, a kada je to potrebno, zastupnik ode na lice mjesta.

U ovom slučaju zastupnica je savjetovala vlasnicu da ih podsjeti na kućni red te da dogovori s njima provjeru apartmana u trenutku polaska. Vlasnica se složila sa savjetom zastupnice te je dogovorila primopredaju s gostima za petak navečer.U slučaju šteta na imovini, učinjenu od strane gosta, NOVASOL pokriva štetu.

Postoji obrazac za štete koji se ispunjava prilikom odlaska gosta i vlasnik na osnovu obrasca i priloženih računa dobiva od agencije povrat novca. Polog novca za slučaj štete traži se samo na objektima koji primaju grupe mladih ili ako vlasnik izričito insistira na pologu, međutim, kako bi se izbjegla prepirka između vlasnika i gosta u trenutku polaska, NOVASOL je uveo Obrazac za štete gdje gosti navode bez problema učinjenu štetu, jer je oni ionako ne plaćaju.

U našem slučaju odmah nakon primopredaje, istu tu večer, vlasnica se požalila zastupnici u kakvom su stanju gosti ostavili apartman i kako su gosti izričito odbili počistiti za sobom te je i poslala slike.

Ovdje se radi o izuzetno neuljudnim i nekulturnim gostima kojima možemo uputiti pismeni prosvjed, a s vlasnicom smo već dogovorili da će joj šteta biti nadoknađena na osnovu računa za popravak ili kupovinu, kao što je već i bila do sada.

Nažalost na kulturu gostiju teško se može utjecati i prilikom rezervacije apartmana nismo u mogućnosti provjeriti o kakvim se gostima radi. Ali u slučaju reklamacije i zastupnik i služba za korisnike stoje na raspolaganju vlasniku onoliko koliko sam vlasnik smatra da je to potrebno.

Izuzetno nam je važno da je gost zadovoljan, no isto toliku važnost pridajemo i vlasnicima. Iz tog razloga i postoji služba za korisnike, zastupnici, raznorazni obrasci i druge usluge kojima nastojimo zaštiti vlasnika i učiniti da turistička sezona prođe što bezbolnije upravo za vlasnika.'

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. ožujak 2024 16:11