ZAGREB - SDP-ov predsjednički kandidat Ivo Josipović donacijama tvrtki i građana za kampanju je prikupio nešto manje od 2,1 milijun kuna, a potrošio 5,4 milijuna kuna, stoji u izvješćima koja su u ponedjeljak objavljena na Josipovićevim službenim stranicama.
Četvrtinu prikupljenog novca, ukupno pola milijuna kuna, Josipović je dobio od pet tvrtki: Intrag, Zagreb-inženjering, Internet jelovnik i Trifolium iz Zagreba te Anabbela iz Belog Manastira - svaka mu je donirala po sto tisuća kuna.
Najveći donator prema objavljenom izvješću je hrvatski kralj osiguranja Dubravko Grgić, on je preko tri osiguravajuća društva - tvrtki Agram, Euroherc i Jadransko osiguranje - uplatio 150 tisuća kuna (svako po 50 tisuća)
Od zagrebačke tvrtke Emteze dobio je 80 tisuća kuna, 50 tisuća ku...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....