Da Ivo Sanader nije tražio najskuplju varijantu, Pelješki most bi već bio sagrađen. On je zaključio da se kopno i poluotok Pelješac neće povezivati nekim “bezveznim” i jednostavnim mostom i tada se počeo raditi projekt ovješenog mosta. Ta promjena povećala je cijenu mosta s prvotnih 300 na 800 milijuna eura, tvrdi to u autorskom tekstu za portal dubrovacki.hr Dominik Brigović, nekadašnji inženjer u Hrvatskim cestama koji je ispred te tvrtke bio zadužen za projekt Pelješkog mosta. Kada se suprotstavio novom rješenju, izbačen je iz projekta.
Svjedočenje inženjera Brigovića izuzetno je važno jer dokazuje da Ivo Sanader i hrvatski građevinski lobi predvođen IGH i Konstruktorom nije pitao za cijenu kako bi nepotrebnim megalomanskim projektima sebe izdigli na tron nezaob...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....