ISTRAŽILI SMO

KAKO RADI DRŽAVNI CENTAR ZA POTROŠAČE Zadnji tekst sa savjetima objavili su u rujnu, na Fejsu ih prati 376 ljudi, objave im imaju maksimalno 4 lajka

 
Ilustracija
 Boris Kovačev / Hanza Media
 

Taman kako je nastupilo blagdansko razdoblje, potrošački centri mnogih europskih zemalja prionuli su na posao. Irski ECC na svojim je internetskim stranicama samo tijekom prosinca objavio dva prigodna članka: jedan s uputama kako vratiti poklon kupljen preko interneta, a drugi o svim trikovima kojima irski prodavači kupce mame na lažna sniženja.

Aktivni su bili i Česi čiji je potrošački centar, samo povodom blagdana, pripremio dva materijala - upute za povrat novca kod neisporučenih poklona te vodič po cijenama europskih advenata, a Šveđani su se pak bavili upotrebom zimskih guma u Europi te uputama za kupovinu online dizajnerskog namještaja.

Opravdanja iz ECC-a

Blagdansko shopping ludilo i činjenica da će potrošači oko Božića i Nove godine u Hrvatskoj potrošiti oko 12,5 mil...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 19:34