POTPUNI KOLAPS

KAKO SE RASPAO SUSTAVOCJENJIVANJA UČENIKA 'Ocjene se temeljena impresijama, a ne na znanju'

'Ovakav sustav nije dobar, a pokušaji promjena propali su zbog otpora nepripremljenih učitelja'
'Ovakav sustav nije dobar, a pokušaji promjena propali su zbog otpora nepripremljenih učitelja'

ZAGREB - Timothy je ovoga ljeta završio redovnu osnovnu šklolu u Londonu. Imao je šest predmeta i sve je s uspjehom položio. Kakvim, njegovi roditelji su saznali iz svjedodžbe ispisane na sedam stranica.

Svaki od profesora, uključujući razrednicu Miss Arbuthnott, napisao je svoj dojam o Timothyju. Svi su dojmovi divni, a posebne pohvale Timothy je dobio od Mr. Stevensona, zaduženog za praćenje njegova uspjeha u fizičkim vještinama (naš tjelesni odgoj).

Ocjenu uspjeha učitelj iz Londona zabilježio je na sljedeći način:

“Timothy me impresionirao svojom igrom kriketa. Ima odlične prirodne sposobnosti za obranu i pažnju za loptom za vrijeme udarca. Jako dobro igra u napadu, jednako kao i u obrani, što ga čini izvrsnim igračem. Na terenu je vrlo glasan te potiče ostale suigrače ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 00:06