SAPUNAROV ISKAZ

KAKO SU PLJAČKALI: CRNI DOSJE HRVATSKIH AUTOCESTA 'Nije bitno koliko košta, važno je da grade moji'

‘Kalmeta se naljutio jer nisu uspjeli namjestiti natječaj pa je gradnja kraka Podravskog ipsilona koštala manje’
 Cropix
‘Kalmeta se naljutio jer nisu uspjeli namjestiti natječaj pa je gradnja kraka Podravskog ipsilona koštala manje’

Provizije, lobiji, uvećane cijene radova, međusobni dogovori Hrvatskih autocesta i kooperanata o namještanjima natječaja teških milijarde kuna, dogovori s projektantskim tvrtkama koje su planove za trase autocesta prilagođavale izvođačima, a ne obrnuto, tajna vlasništva političara u tvrtkama koje su morale dobijati poslove...

Sve je ovo, prema tvrdnjama jednog od bivših čelnika HAC-a, državne tvrtke za izgradnju autocesta, bio dio priče o izgradnji kapitalnih hrvatskih prometnica sredinom prošloga desetljaća. “Bum hrvatske cestogradnje”, državu je na kraju koštao ogromne novce, a zbog uvjeta pod kojima su te prometnice sagrađane i danas se postavlja pitanje njihove isplativosti.

Posao stoljeća

Josip Sapunar, koji je nakon dvogodišnjeg staža u ARZ-u, u dobi od 30 god...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 17:26