VELIKO ISTRAŽIVANJE O MALOLJETNIM POTROŠAČIMA

Kakva su zapravo naša djeca: Kompjutor i TV njihovi su najbolji prijatelji

Agencija Ipsos Puls provela je istraživanje na 500 djece u Hrvatskoj u dobi od sedam do 14 godina
Agencija Ipsos Puls provela je istraživanje na 500 djece u Hrvatskoj u dobi od sedam do 14 godina

ZAGREB - Omiljeno piće im je Coca Cola, a od slatkiša najviše vole čokoladu. Računalima se služi 89 posto njih. Oči im se zacakle kad čuju da će na dar dobiti novi model mobitela.

Od javnih osoba najbolje prepoznaju sportaše i pjevače, a najdraža javna osoba im je Blanka Vlašić. Od stranih pjevačica najviše vole Lady Gagu, od hrvatskih pjevača Marka Perkovića Thompsona.

To su tek neki od rezultata “životnog stila” 500 djece u dobi od sedam do 14 godina, koje je napravila agencija Ipsos Puls u listopadu prošle godine, a čiji će rezultati u studenom biti predstavljeni na konferenciji Playbrand, posvećenoj djeci - malim velikim potrošačima.

Riječ je o četvrtom istraživanju tog tipa, a krajem godine bit će dovršeno novo istraživanje u koje će biti uključena i djeca...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 20:12