Digitron, kalkulator iz tvornice “Digitron” iz Buja još se uvijek proizvodi, Kalodont, zubna pasta “Saponije Osijek” opet je u igri, Pipi je neupitna zvijezda “Dalmacijavina”, Zvijezda ulje od suncokreta dominira hrvatskim tržištem, Braco i Seka, poznata dječja lica s čokolada iz “Zvečeva” iz Požege nas gledaju s trgovačkih polica, Cockta slatko žari nepce, Cedevita dolazi i u novom pakiranju, Podravkine juhe i dalje su dio dnevnog menija, “Kraševi” Kiki i Bronhi i “Ledovi” sladoledi su i dalje nezamjenjivi dio ne samo naših prehrambenih navika, nego i “identiteta”, a Sumamed (azitromicin) i dalje uspješno liječi upalne procese dišnih puteva. Hrvatski brendovi su žilavi i povremeno “uskrsnu” iz mrtvih, iako se mislilo da za njih života više nema u suvremenom kapitalizmu, piše ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....