TURISTIČKA ZAJEDNICA

Kampanja "Croatia, full of new beginnings" zabilježila 30 milijuna impresija

Velik interes unutar kampanje pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak
Kristjan Staničić
 Boris Kovačev/Cropix
Velik interes unutar kampanje pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak

Promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Croatia, full of new beginnings" na 15 stranih tržišta na društvenim mrežama u mjesec je dana zabilježila 30 milijuna impresija i više od dva milijuna ukupnih interakcija korisnika s oglasima, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Ocjenjujući takve rezultate kampanje odličnim, iz HTZ-a podsjećaju da je cilj te promocije zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije na stranim tržištima.

Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok, i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.

Velik interes unutar kampanje pobu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 16:42