TOMO RICOV

‘Ključna riječ svakog Weekend Media Festivala je strast‘

Novost ovogodišnjeg Weekenda je prvi HR.Weekend nastao kao rezultat neprestanog razvijanja Weekend brenda

Tomo Ricov

 PR
Novost ovogodišnjeg Weekenda je prvi HR.Weekend nastao kao rezultat neprestanog razvijanja Weekend brenda

Weekend Media Festival je najveća komunikacijska konferencija koja okuplja najznačajnije domaće, regionalne i svjetske stručnjake. Najinspirativniji regionalni događaj ove će se godine održati 16. godinu zaredom u Rovinju u prostorima stare Tvornice duhana gdje će od 21. do 24. rujna predstaviti najnovije trendove u područjima komunikacijske industrije, ali i HR-a. Da je strast prema onome što radiš uistinu najbitnija, otkrio je Tomo Ricov, idejni začetnik i direktor Festivala koji za njega znači predstavljanje novih trendova vješto ukomponiranih u platformu za susret, razmjenu iskustva, druženje i dobru zabavu.

„Strast je ključna riječ. Kada radiš nešto što voliš pravo je zadovoljstvo raditi i stvarati! Mene je vodila strast, ista ova koja koncept Weekenda razvija već 16 ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 10:54