Koalicija Hrvatska raste zaključila je izbornu kampanju sa 12,5 kuna u plusu.
Iz konačnog izvješća o financiranju izborne promidžbe koji je SDP, najveća stranka lijeve koalicije, objavio na svojim web stranicama vidljivo je da su SDP-HNS-HSU-Laburisti-A HSS i ZS za kampanju potrošili 13,795.322,04 kune, a na raspolaganju su imali 13,295.334,54 kune. Od toga je najveći dio osiguran iz vlastitih sredstava, a samo 82.483 kune su dobili od donacija.
Po jedinici 83.712 kuna
Najviše novca otišlo je na usluge američkog spin doktora Alexa Brauna te za angažman dizajnerskog dvojca Bruketa i Žinić koji su, kao i prije četiri godine, za lijevu koaliciju radili vizualni identitet kampanje. Braun, odnosno njegova tvrtka Penn, Shoen&Berland, za posao u kampanji dobio je 837.120 kuna, odnosno ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....