DIGITAL PUB

Konferencija o digitalnom marketingu: ‘Ukupni iznos potrošnje u oglašavanju na našem tržištu je šokantan‘

Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja, izdvojila je važnost transparentnog predstavljanja istraživanja o potrošnji sredstava u digitalnom oglašavanju

Ivan Plese, Petar Pavić, Ana Hanžeković-Krznarić i Maximilian Mondel

 Goran Mehkek/Cropix
Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja, izdvojila je važnost transparentnog predstavljanja istraživanja o potrošnji sredstava u digitalnom oglašavanju

U zagrebačkom ‘Petom kupeu’ danas prijepodne počeo je skup ‘Digital pub – konferencija o digitalnom marketingu, oglašavanju i medijima’ na kojem će Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), oglašivači i ostali dionici pripadajuće industrije, među ostalim, predstaviti digitalni ADEX u Hrvatskoj za 2020. i 2021..

Otvarajući skup u ime HUDI-ja, predsjednica Udruge i članica Uprave Hanza Medije Ana Hanžeković Krznarić podsjetila je, među ostalim, da HUDI postoji tek godinu dana.

image
Goran Mehkek/Cropix

- U dosadašnjem postojanju HUDI je uspio ostaviti duboke tragove ne samo u digitalnom izdavaštvu, nego i u izdavaštvu u cijelosti. Ostvarili smo zajednički nastup prem...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 01:57