Bez ovakvih znanja za nas nema budućnosti. Dok se ne osvijestimo i počnemo ulagati u obrazovanje, samo ćemo i dalje tonuti - komentar je Vedrana Mornara, ministra znanosti, obrazovanja i sporta na niz očajnih podataka proizašlih iz još jednog međunarodnog istraživanja. Ovaj put testirala se računalna i informacijska pismenost 14-godišnjaka, a rezultati su Hrvatsku svrstali na 14. mjesto ljestvice od 21 zemlje.
Osnovnu razinu pismenosti u jednom od ključnih kompetencija današnjice nije uspjelo dostići 11 posto hrvatskih učenika, dok ih osnove zadovoljava 25 posto. Najveći postotak 14-godišnjaka (42 posto) ih je u drugoj razini znanja, u trećoj 21 posto, dok četvrtu kao najvišu razinu dostiže tek jedan posto đaka.
Zanimljivo je da su se bodovno hrvatski učenici uspjeli ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....