POLITIKA I DIZAJN

Kreativnost za poboljšanje konkurentnosti

U globalnoj ekonomiji, konkurentnost hrvatskog gospodarstva može se razvijati isključivo na temelju prepoznatljivih proizvoda, kreativnosti i znanja
U globalnoj ekonomiji, konkurentnost hrvatskog gospodarstva može se razvijati isključivo na temelju prepoznatljivih proizvoda, kreativnosti i znanja

Kad je Hrvatsko dizajnersko društvo prije nekoliko godina radilo na izradi dokumenta Nacionalne strategije dizajna, u prostorijama Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva, koje je Strategiju iniciralo, okupljali su se predstavnici većine ministarstava, brojnih strukovnih, obrazovnih, upravnih i gospodarskih institucija.

U konstruktivnim raspravama iz kojih se rađala Nacionalna strategija dizajna, jedan od prisutnih ekonomskih stručnjaka, bez dvojbe vrlo obrazovan i stručan, svaki bi put spomenuo da hrvatskom gospodarstvu trebaju dizajneri kao “evo naprimjer - Armani!”

Nas nekolicina “ljudi iz struke” čak smo se počeli na tu temu šaliti pa smo mjesecima kasnije znali u našim internim razgovorima ubaciti “Armanija”.

U tome nije bilo nimalo zlobe ili...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 07:05